– Jeg får ikke logget inn. Hva gjør jeg?
Svar: Husk å benytte din NISO-registrerte e-postadresse som brukernavn og ditt NISO-medlemsnummer som passord. 'Glemt passord?'-knappen skal ikke benyttes. Dersom du er nytt NISO-medlem og/eller opplever problemer med å logge deg inn, kan du kontakte oss her
- Mitt NISO-medlemsnummer har åtte (8) siffer. Hva gjør jeg?
Svar: LO og fordelsprogrammet LOfavør benytter åtte (8) siffer på sitt digitale medlemskort. NISO-medlemmer kan finne sitt medlemsnummer ved å logge inn i LOfavør-appen med tilsendte medlemsdetaljer fra NISO og benytte de seks (6) siste sifrene i sitt medlemsnummer. Eks: 22 XX XX XX
– Hvor får jeg NISO-rabattene?
Svar: Rabattene gjelder både i nettbutikkene og i alle Torshov Sport-butikkene i landet – fra Torshov i sør til Tromsø i nord. Vi gjør oppmerksom på at vareutvalget varierer fra butikk til butikk. Husk også at du alltid vil finne de nyeste produktene i våre nettbutikker.
Se full butikkoversikt her
– Hvordan får jeg tilgang til NISO-rabattene i en av Torshov Sports butikker?
Svar: NISO-medlemmer må fremvise både gyldig NISO-medlemskap og legitimasjon for å få tilgang til NISO-rabattene ved kjøp i en av Torshov Sports fysiske butikker. Gyldig NISO-medlemskap skal fremvises som et digitalt medlemskort via LOfavør-appen. Fysiske medlemskort sendes ikke lenger ut av NISO, og kan derfor ikke benyttes som gyldig NISO-medlemsbevis i våre Torshov Sport-butikker. Vær også klar over at nye NISO-medlemmer ikke får tilgang til medlemskortet sitt via LOfavør-appen før ca. en uke etter innmelding. Dersom du handler på nett logger man inn med sin NISO-registrerte e-postadresse (brukernavn) og NISO-medlemsnummer (passord).
Last ned LOfavør-appen her >
– Det vises ikke riktige rabatter. Hva gjør jeg?
Svar: Forsikre deg om at du er logget inn. Trykk på «MIN SIDE»-ikonet øverst på skjermen.
– Gjelder NISO-rabattene på allerede nedsatte varer?
Svar: Nei, NISO-rabattene gjelder kun veiledende pris, ikke tilbudsvarer, kampanjeprodukter eller allerede nedsatte varer.
– Jeg finner ikke det jeg er på jakt etter. Er det mulig å bestille produkter? Ja, i noen tilfeller kan vi få tak i utsolgte størrelser, eller produkter du ikke umiddelbart finner i vårt sortiment. Send oss en e-post med produktnavn og ønsket størrelse, dersom du ønsker at vi undersøker tilgjengeligheten på konkrete produkter.
– Kan jeg handle for andre personer med min NISO-konto? Nei. NISO-rabattene gjelder kun for betalende NISO-medlemmer, og gjelder til personlig bruk. Vi forbeholder oss retten til å kansellere nettordre bestilt til en annen leveringsadresse enn NISO-medlemmer er registrert med. Vær samtidig klar over at personlige detaljer som navn og telefonnummer under ‘Min profil’ ikke må endres til andre personer. Dersom dette gjøres vil din NISO-konto deaktiveres.